Bowling

Datum: 2010-11-07 | Tid: 18:35:41

Här kommer en bilddrös från igårkväll då vi for och spontanbowlade! Vi hade riktigt kul, (trots att själva bowlandet gick åt helvete - iallafall för min del...) och sedan avslutade vi kvällen hos Lollo med ett helt gäng som kollade på film. Kom hem vid tolv någon gång inatt och då stupade jag i säng, tala om sömnbrist under de senaste dygnen...
Nu är jag hemma efter en lååång dag som spenderats i Arcushallen. Där har jag roat mig i fem och en halv timme med att tömma sopkorgar och satt in toarullar på toaletterna. Hur kul låter inte det!?
Jag har en hel del att göra ikväll så jag kommer inte hinna blogga så mycket, måste bland annat göra SO, franska, redigera bilder och köra lite fys. Men något litet inlägg ska jag nog hinna klämma in, så vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0