Bara för att jag blev utmanad...

Datum: 2010-11-20 | Tid: 16:20:19

Regler:
Det här är svårare än du tror!
- Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
- Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med 
samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
- Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

Lycka till!

1. Vad heter du: Josefine
2. Ett ord på fyra bokstäver: Jord
3. Flicknamn: Johanna
4. Pojknamn: Jonas
5. Yrke: Journalist
6. Färg: Juvelblå (haha, vadfan, finns det ens någon färg på J?)
7. Klädesplagg: Jeans
8. Mat: Janssons frestelse
9. Sak i badrummet: Jättestor schampoflaska!
10. Plats/stad: Jönköping
11. En orsak att vara sen: "Jag var tvungen att föna min hund och gå ut med mitt hår"
12. Något man skriker: Jippie!
13. Film: Jungelboken (ha ha)
14. Något man dricker: Joniserat vatten
15. Band: Judas Priest
16. Djur: Järpe
17. Bil: Jaguar
18. Sång: Janie's got a gun
19. Aktivitet med mer än en deltagare: Jakt
20. Känsla: Jätteblöt ;)
Okej, jag utmanar alla som vågar sig på denna ytterst svåra utmaning!
Nu ska jag bara ta det lugnt, äta mina muffins (de är snart slut, sorgligt...) och klura lite på min novell som vi har i svenska-uppgift. Har en idé som börjar växa till sig i mitt huvud, men jag tänker inte avslöja något... ;) Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0