8 november 2010

Datum: 2010-11-08 | Tid: 08:36:05

Godmorgon! Sitter på pappas jobb just nu, ska till tandläkaren om en kvart. De ska bara kolla tandställningen, och förmodligen lär jag höra samma sak som de sagt varje gång det senaste året. ''Ja Josefine, det var en seg tand du hade där. Som du vet kan vi inte ta bort tandställningen förrän den har kommit ner, så det är bara att vänta ut den''
. . . . .
Men från något tråkigt till någonting bra - det verkar som att det vankas tävling här på bloggen inom en snar framtid! Kan inte avslöja något men jag tror att många (speciellt fotointresserade) kommer ha stort intresse i det här! Annars är det en perfekt julklapp, så håll utkik! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

SV: Åh Tack så mycket =D

Ja jag gjort den själv =D

2010-11-08 | 17:09:37
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Alva

Åhh jag ska också få räls + massa andra tandställningar.

Exakt idag stoppade de in nå gummiringar mellan fyra tänder på varje sida och det tar grymt ont. Vet du vad man kan göra för att få bort värken?? :)

2010-11-08 | 18:58:40
URL: http://ialvashuvud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0