28:e November 2010

Datum: 2010-11-28 | Tid: 19:53:56

Tjabba, hur är läget med er? Med mig är det rätt kasst, har legat i feber hela helgen med en mycket irriterande förkylning. Har känt av halsen lite smått under veckan men ignorerat det eftersom jag vägrar att vara sjuk mer, men efter fredagens match så har det blivit rejält sämre... Halsont, nästäppa och feber. Det känns som att jag har gått igenom det här nu, jag vill inte vara sjuk mer! Ska stanna hemma från skolan och bara vila imorgon, förhoppningsvis går febern ner med tiden...
Nu ska jag kolla på sista avsnittet av Ensam Mamma Söker (min mamma följer det, haha) tillsammans med min mycket omtyckta marabou ♥ Hörs imorgon, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0