Sthlm ikväll!

Datum: 2010-05-11 | Tid: 15:02:45

Canon EOS 1000D, Teleobjektiv 55-200mm
Hej guys!
Ledsen att jag inte skrev mer igår, men jag mådde som sagt inte världsbäst så jag försökte vila så mycket som möjligt. Känner mig som tur är mycket piggare idag, men jag stannade hemma från skolan idag med för säkerhetens skull.
Håller på att packa det sista just nu samt få lite skolarbete gjort.
Redigerar lite bilder emellanåt, bland annat de två här ovan. Hade fått lite önskemål om bilder med det nya objektivet, och här har ni :)
Ni ska naturligtvis få se mer, speciellt från Östersund men det får nog bli till veckan för jag orkar inte börja med det nu och sedan far jag ju till Stockholm ikväll och där har jag ingen möjlighet att blogga! (förutom via mobil) Tålamod kallas det! ;)
Ska försöka klämma in något mer inlägg innan jag drar iväg, så vi hörs på ett tag. Kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0