Malin Gustavsson

Datum: 2010-05-29 | Tid: 12:17:48

Canon EOS 1000D, kitoobjektiv 18-55mm
Igår var jag med Malin efter skolan, och vi hade riktigt kul!
Vi arbetade på vårt grymma NO-projekt, käkade glass och snackade. Vi fotade även Malin en del i min trädgård, men det var inte det lättaste ska jag säga...
Den tjejen hade nämligen bestämt att jag inte skulle få en enda seriös bild på henne, men jag lyckades faktiskt! Jag är riktigt stolt, och bara för att plåga henne så kommer jag lägga upp några av dem här på bloggen, hehe. Som den här ovan till exempel, hon skuttade och rullade omkring i gräset, och ändå fick jag den här bilden som är riktigt fin! Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

billden var härlig och glad, nästan att hon posade men ändå naturligt! :)

2010-05-29 | 17:49:17
Postat av: annastina

lägg upp bilderna pliz har typ aldrig sett seriösa bilder på malin!! :D :D

2010-05-29 | 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0