55-200mm

Datum: 2010-05-05 | Tid: 20:47:56

Hihi, flera gissade rätt i det här inlägget ang. vad det är för spännande jag köpt...
Nämligen ett Close-up filter! Det är med styrkan +4 som ger en bra och behaglig förstoring. Använde det när jag fotade bilden här ovan :)
Jag har shoppat en massa annat också, armbandet som är på bilden samt linnen, örhängen, underkläder, såpbubblor m.m
Bra att ha grejer till Östersund och Stockholm med andra ord, speciellt såpbubblorna, haha...
Sedan har min underbara pappa även lånat mig ett teleobjektiv som är sjukt bra! Har inte hunnit testa det så mycket än, men det är ett 55-200mm med bra skärpa, and aj lööööv it!
Det hänger definitivt med till Östersund!
Nu ska jag plugga lite franska och matte, och fota med det nya objektivet, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0