10 maj 2010

Datum: 2010-05-10 | Tid: 11:26:25

Fuck fuck fuck... Inte vara sjuk!
Jag måste vara friskt tills imorgon, då drar jag ju iväg till underbara Stockholm. Jag freakar ur ifall jag mår såhär imorgon!
Jag har huvudvärk, en igentäppt näsa och en hals med ajaj i... It sucks! :/
Jaja, jag ska sluta klaga nu och istället få i mig nå käk. Vaknade nämligen ganska nyligt och magen skriker bokstavligen efter mat. Efter det ska jag packa upp väskan, överföra bilderna från helgen till datorn och försöka få lite skolarbete gjort!
Hörs på ett tag, ciao. ♥

Kommentarer
Postat av: moath

hoppas du mår bättre snart! :)

2010-05-10 | 17:58:01
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0