Skola

Datum: 2010-03-15 | Tid: 08:11:27

Hej!
Det blev ingen bio igår, utan hemmamys med familjen istället. Vi åt tacos till middag, och lite snacks till söndagsfilmen. Det var riktigt mysigt!
Nu ska jag strax bege mig till skolan. Där blir det råplugg, för jag har nämligen tre prov den här veckan, förmodligen även minst ett läxförhör också.
Därav kanske det inte blir så jättebra uppdatering, men skola går naturligtvis före dator, så ni får ha förståelse.
Sedan håller jag även på med en liten överraskning som tar en del tid, men jag uppdaterar som sagt när jag har tid.
Vi hörs efter skolan, då ska jag ladda upp en del utav de bilder som bara väntar på att få publiceras!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: MOIRA

sv: Följer dig nu ^^

2010-03-15 | 11:43:06
URL: http://morrismorris.blogg.se/
Postat av: towe

Åh, vilken fin blogg du har! (:

2010-03-15 | 12:05:32
URL: http://klockrent.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Var du inte och såg Alice i underlandet? Om du var, skriv vad du tyckte om den. :)

2010-03-15 | 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0