Sara i färg och svartvitt

Datum: 2010-03-07 | Tid: 20:59:12

Bild: Jag
Modell: Sara C
Kamera: ''Roger'' Canon EOS 1000D

Hej allihopa!
Nu är jag hemma efter en mycket skön och slapp helg i fjällen.
Vi har mest kört skoter, fiskat och solat, utan några måsten. Det är skönt att kunna åka bort från allting då och då, bara för att göra sådana bekymmerslösa saker!
Nu kommer dock min ångest krypande lite grann...
Det är ju nämligen skola imorgon! Usch, jag längtar verkligen inte.
Menmen, jag visste ju att dagen skulle komma då jag åter skulle komma att sitta bakom skolbänken...
Synd bara att den dagen kom så fort, det var ju ett så härligt lov!
Jag har bara gjort roliga saker umgåtts med roliga människor.
Att man inte kan stanna där man trivs som bäst för evigt.
Men nu ska jag inte sitta här och ösa på med en massa svammel. Ni får ha en fin söndagskväll och kommentera mycket, så syns vi imorgon!
Ge gärna kritik till bilderna här ovan, (som jag förövrigt är nöjd med!) det är så kul att få respons från er :-)
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asnajsiga bilder, hihi :D titta gärna in på min blogg!

2010-03-08 | 14:46:09
Postat av: lisa b

shit, du är verkligen duktig på att fota! :DD

2010-03-18 | 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0