Fota med Linnea

Datum: 2010-03-04 | Tid: 13:43:56

Har precis kommit hem från en träning med stadslaget, det känns verkligen i kroppen att jag åkt slalom igår, hehe...
Kul var det iallafall, vi var inte särskilt många vilket var skönt för då var det mer fokus.
Nu har jag slängt i mig lite käk, och ska ringa till min kära vän Linnea, vi har nämligen planerat in en liten ''fotosession'' idag.
Jag och Roger ska hjälpa henne att ta finfina bilder till headern på hennes blogg och förhoppningsvis har jag lite bilder som jag kan publicera här också!
Men ska jag snabba mig på nu så att vi hinner fota medan vädret fortfarande är vackert!
En random bild på Linnea som jag letade upp i arkivet, den är hemskt fult redigerad, men när jag redigerade den hade jag typ inte några som helst kunskaper i photoshop, hehe...

Kommentarer
Postat av: t

HAHAHA JOSSAN, "Sär jag verkar, jag ba toppen. jag är inte sär, jag lovar" XD

2010-03-04 | 15:04:17
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0