Filmkväll

Datum: 2010-03-04 | Tid: 17:11:59

Efter två avsnitt utav That 70's show (awesome!) samt lite datorsittande ska jag nu ''lämna datorn åt sitt öde''
Istället ska jag ta hunden på en promenix, käka lite grann och efter det dra upp på gården för en helkväll där!
De har öppet extra länge ikväll för de har filmkväll, till 01.00 har de öppet och jag kommer förmodligen tillbringa hela kvällen där.
Jag har köpt 'biljett' eller vad man ska säga till filmkvällen och det innebär att jag är försäkrad sittplats till två filmer och så får jag popcorn och läsk på köpet.
Det kommer förhoppningsvis bli en grym kväll med många härliga människor, och ikväll ska jag ha koll på min provisoriska mobil då den andra blev stulen...
Hoppas att ni också får en trevlig torsdagskväll så hörs vi imorgon!

(imorgon kommer jag förövrigt åka upp till fjällen och spendera helgen där. Härligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0