More Malin

Datum: 2010-06-03 | Tid: 17:19:06

Foto: Jag | Modell: Malin Forsberg | Kamera: Canon EOS 1000D
Två grymma bilder till på Malin som jag fotade i världens konstigaste ställning då jag klättrade upp för en brant slätt för att sedan hänga ut över kanten och fota med en hand... Bra resultat blev det iallafall ;)
Malin hänger förövrigt med till stugan i helgen, det kommer bli sjukt kul!
Något som inte är riktigt lika kul är vädret ute just nu... Det är grått och trist, blåser ordentligt och regnet öser ner i perioder.
Så idag skippar jag träningen och stannar istället hemma för en lugn kväll som jag förmodligen kommer spendera framför datorn, i full färd med att redigera bilder och göra en ny header.
Måste ju bli av med min nuvarande som bara är provisorisk!
Hörs under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0