Juni

Datum: 2010-06-02 | Tid: 21:32:07

Usel uppdatering, men nu har jag ÄNTLIGEN kommit igång med träningarna så dagarna går galet fort vilket gör att jag inte ens hinner ägna datorn en tanke!
Ja, dagarna rusar iväg och snart är det sommarlov, så himla härligt! Den sista ''vanliga'' skoldagen är avklarad och nu finns det inte ett enda prov, inget läxförhör, inte en enda redovisning eller inlämningsuppgift som ligger och gnager i mitt huvud. Åh, så skööööönt.
Ska njuta av detta så hörs vi när vi hörs! (typ imorgon för då slutar jag 10.00 !!!)
- bildlösa och tråkiga inlägg ska kompenseras, jag lovar -

Kommentarer
Postat av: malin f

Svar : Haha, gör så. ;)

Jag är också rätt trött.

Hahohihehahohihahehaohiehaho



nöffnöff.



Jo, helgen kommer bli grymmgrymgrymmgrymgrymgrymm!

:D:D:D:D:D:D



hejdå



hej, nu börjar vi om :D



Skoja, då blir det här för lång kommentar.

Bajs.

2010-06-02 | 22:15:34
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0