Hejsan snyggingar! Hur är läget med er? Ho...

Datum: 2010-07-04 | Tid: 13:12:10

dsc00092 (MMS)

Hejsan snyggingar! Hur är läget med er? Hos mig är allt kanon, förutom det faktum att laddarsladden till datorn är trasig och datorn är död p.g.a att den ej har batterier... Sorgligt! Ska förhoppningsvis köpa en ny laddarsladd imorgon för jag har en hel del bilder som måste skickas iväg snarast möjligt. Tills vidare får jag väl mobilblogga men det är så himla trist. Vill ju lägga ut den nya bloggdesignen också!! Hoppas jag kan göra det imorgon, måste bara köpa den där förbaskade sladden... Jaja, hoppas vi hörs imorn, puss! (bild från när vi var på "roadtrippen")


Kommentarer
Postat av: Adina

Jag lider med dig!

2010-07-04 | 15:12:25
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: emmelie

du har så sjukt snygga bilder på mej! host :D jätte fin o bra blogg :D

2010-07-10 | 00:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0