Fika

Datum: 2010-07-06 | Tid: 15:00:53

Blir ni inte lite sötsugna när ni ser dessa bilder? Det blir åtminstone jag!
Denna dag har ju varit helt jäkla underbar. Och den är inte över än!
Klart bästa och varmaste dagen under hela sommarlovet hittills här i norr enligt mig.
Jag har haft det så himla skönt, badat, solat, ätit våfflor och fotat mest hela dagen.
Nu har sommaren kommit igång känns det som, lägligt till min favoritmånad. Juli is awesome!
Nej, nu ska jag inte sitta inne vid datorn mer, utan gå ut och ta vara på solens strålar. Och sedan, när värmen börjat avta lite ska jag ut och träna intervall. Härligt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag blev ordentligt sötsugen! :-D

2010-07-07 | 19:57:07
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0