Städar

Datum: 2010-01-25 | Tid: 15:39:42

Hei allihopa!
Just nu sitter jag och städar. Hm, det där lät konstigt...? Sitter och städar...
Men jag städar inte mitt rum eller så, utan min dator!
Låter det logiskt? ;)
Jag sitter och rensar ur arkivet, tömmer gamla filer och pysslar på.
VÄLBEHÖVLIGT må jag säga, datorn lär väl snart krascha om jag fortsätter såhär...
Och apropå städa, jag borde ge mitt rum en omgång också...
Tro mig, denna bild är mild!
Fotade denna för ett par dagar sedan, och ja, det har väl tillkommit lite saker sedan dess.
(man kan inte se mitt golv nu med andra ord)

Kommentarer
Postat av: emelie

du har inte svarat på mina kommentarer om vi kan ses någon dag,jag saknar ju dej,och älskar dej.har alltid gjort och kommer alltid att göra.ävenfast du inte älskar mig nåmer.. kan vi inte ses snart? jag vill inte tappa dej ! jag saknr dej verkligen bästavän..<3

2010-01-25 | 17:12:06
URL: http://emelieieie.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så söt blogg du har!

Jättefin!

2010-01-27 | 00:02:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi känner ju vist varann ? :o vi har ju varit med varann ganska många gågner ju :((

2010-01-27 | 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0