Shopping

Datum: 2010-01-11 | Tid: 16:09:14

Jag har värsta shopping-abstinensen just nu!
Vet inte vartfrån den kom men jag MÅSTE på stan och bränna pengar med en gång!
Dock går inte det så bra eftersom jag har träning om 50 min, men imorgon slutar vi tidigt så då ska jag minsann ta en sväng på stan!
Samtidigt får jag inte slösa pengar, utan spendera dem på behövliga saker...
(vilket jag inte är särskilt bra på, hehe)
Hmm, jag får nog göra en kombination utav behövligt och ''vill ha'' ;)
Kommer ni förresten ihåg att jag skrev om en Hood-tröja som jag var så sugen på att köpa?
Här är den på bild, snygg, inte sant?
Den hade tyvärr inte kommit ut i butik när jag var där tidigare, men förhoppningsvis har den det nu. Annars beställer jag den!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Vilken affär finns den på? :)



Svar: Jag har alltid använt temat nature och alla kodmallar var anpassade efter det, nu använder jag dock temat fashion så kodmallarna blev helt fel, det såg helt kaotiskt ut också, jag hade tänkt mig att bara byta stilmallen och inte kodmallen så därför var jag tvungen att ändra måtten på headern och snabbt slänga ihop en ny design med temat nature för att det skulle se bar ut igen ;)

2010-01-11 | 16:14:56
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: F R I D A-mitt liv bakom pappas systemkamera

SVAR: jo det är sant ;)

men det är så mörkt när jag kommer hem.. får inga bra bilder då. Och här inne har jag tagit kort på allt som går att ta kort på. Heheh ;)

KRAM

2010-01-11 | 18:37:50
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: en du känner

gud vilken bra blogg<3

2010-01-22 | 13:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0