Segern är vår!

Datum: 2010-01-10 | Tid: 20:01:51

Dagens basketmatch (har nog glömt att skriva om den, men vi har spelat en mycket viktig seriematch idag) VANN VI!
En grymt skön seger, eftersom vi förlorat mot G-stassarna (våra motståndare) för många gånger.
Otroligt jämn match, men i slutändan segrade vi med slutsiffrorna 45-38
Min egen insats är jag halvnöjd med, vissa stunder spelade jag riktigt bra, andra stunder mindre bra. Men i det stora hela var det en skitbra match, och shit vad vi kämpade!
Har aldrig sett Höken med sådan kämparglöd, hehe!
Men slutsnackat om basket nu.
Ledsen att jag inte uppdaterat under dagen, men som ni kanske förstått har jag tillbringat större delen av min dag i baskethallen.
Väl hemma har jag röjt undan lite skolarbete som skulle vara klart innan lovets slut och sådär.
Har inte funnits så mycket utrymme till bloggen, men jag kör ett par inlägg här på rad istället, hehe ;) Alltid bättre än något!
Förresten, imorgon startar plugget upp igen. USCH!!! Får ångest bara jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Adina

Haha! Josse pratade om den när vi var på bio i lördags ;) Men härligt att ni vann! :D

2010-01-11 | 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0