KALLT!

Datum: 2010-01-29 | Tid: 14:08:32

Hei!
Anledningen till att jag inte skrev något igår vad att jag inte kunde klicka på ''Nytt Inlägg'' Fruktansvärt irriterande!
Menmen, dom höll ju på att uppdatera blogg.se så jag antar att det bara var det som spökade, och nu funkar det ju igen!
Kom hem från skolan för ca tjugo minuter sedan, och jag var så nedfrusen att jag allvarligt trodde att jag hade fått köldskador!
-25°C är ingen hit, huvva.
Och jag gruvar mig för att gå ut med Texas, jag vill verkligen inte frysa så fruktansvärt.
Jaja, det är väl skoterkängor och täckbyxor på som gäller...!
Vi hörs senare, om jag överlevt.

Kommentarer
Postat av: Adina

eftersom det inte gick att kommentera inlägget om redigering, så gör jag det här ist, vars ändrar man skärpan i photoshop? Om du nu inte använder picnic dvs

2010-01-31 | 13:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0