Härlig start på 2010

Datum: 2010-01-01 | Tid: 21:00:17

Åh, det har verkligen varit en grym start på det nya året!
Allt har känts så enkelt idag, det har varit lätt att andas, allt känns som en nystart!
Idag har jag bland annat varit med min fina vän Annastina, fotograferat en massa, tittat på film, pysslat, redigerat bilder, lyssnat på musik, bestämt att min bästa vän ska hänga med ut till min stuga, behöver jag fortsätta?
Jag har gjort en massa saker, och allt har varit bra helt enkelt :)
Hela kvällen har jag lyssnat på musik, smsat med mina fina vänner och myst med hunden

Och som grädden på moset (vilket konstigt uttryck!) så har min statistik stigit betydligt!
Vill påminna alla mina läsare om att jag verkligen, verkligen uppskattar er och era söta kommentarer! Utan er skulle blogglusten vara likamed noll!
Ha nu en jättefin kväll så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Kafferabatten

kul att du verkar ha haft en bra dag! :D

2010-01-01 | 21:51:59
Postat av: Cajsa

Så söööt hund! :)

2010-01-01 | 23:25:15
URL: http://cajsavictoria.blogg.se/
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Svar: Ja, den var med från all night games, tappade den på nyårsafton..

2010-01-02 | 10:39:06
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0