Grannpojkarna

Datum: 2010-01-30 | Tid: 13:11:03

Här är ännu en sommarbild som jag fotat, jag vet inte varför jag publicerat flera sommarbilder här på senaste tiden...
Det kanske är mitt undermedvetna som längtar till värmen? ^^
Här är iallafall en otroligt fin och härlig bild på mina små söta grannar!
Hittade bilden i arkivet för ett par dagar sedan, redigerade den lite smått och vips!
Färgerna, kontrasterna och naturligheten i bilden - i love it!
Vad tycker ni?

Glömde dra ner opaciteten på skärpan något, men det får duga ändå!

Kommentarer
Postat av: tjallelallle

jag håller med dig om skärpan, den var lite väl skarp kanske, men bilden var i övrigt grymt fin!

riktigt lyckad :)

2010-01-30 | 14:20:26
Postat av: Suki&Samantha

SV: Tack så mycket :)

Japansk spets och Schäfer/Rottweiler

2010-01-30 | 19:12:48
URL: http://sukiochsamantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0