Fotostudio

Datum: 2010-01-13 | Tid: 20:41:44

Kommer ni ihåg här när jag frågade er om ni kunde gissa vad jag pysslade med? :)
Ja, jag glömde ju liksom bort att skriva vad jag egentligen gjorde, hehe...
Många av er lyckades iallafall gissa rätt, nämligen att jag gjorde en reflexskärm!
(har redan flera stycken hemmagjorda sedan tidigare, men en är borttappad och en i stugan så jag var tvungen att göra en ny)
Men inte nog med det, när jag var i farten så gjorde jag även en liten hemma-mini-fotostudio! (behöver jag ens kommentera min sammansättning utav ord, haha?)
Ja, SÅ pysslig och kreativ var jag! Resultatet utav ''hemma-mini-fotostudion'' blev faktiskt riktigt bra, bättre än vad jag hade hoppats på!
Härifrån fick jag inspirationen, ni ser precis hur hon har gjort där :)
Ska lägga upp lite bilder som jag fotoade i samma veva, ska bara redigera bilderna först!
Världhistoriens sämsta bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0