Dagens klädsel 13/1

Datum: 2010-01-13 | Tid: 15:47:29

Som öppningsmening utav det här inlägget vill jag säga att jag är så fruktansvärt less på det töntiga namnet ''outfit'', så numera kallar jag mina ''outfit-inlägg'' för dagens klädsel istället! Idag har jag på mig...
• Svart New Body-linne
• Grå, något transparent trekvartsärmad tröja från H&M (inhandlades igår!)
• Jeans från Gina Tricot
• Svart-silvriga smycken, såsom halsband, armband och ringar, förövrigt -  i like!

Närbild på smyckena, ignorera att min hand ser lite missbildad ut och att min hy typ är orange, något hände när jag redigerade bilden, hehe :p

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Snyggt! :)

2010-01-13 | 17:17:48
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: agnes

snyggt, hade tp likadana kläder på mig idag:O :)

2010-01-13 | 19:25:05
Postat av: Anonym

vad använder du för stativ? :D

fina bilder förresten! :D

2010-01-21 | 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0