Bilder från stugan med Felle

Datum: 2010-01-10 | Tid: 19:53:32

Här kommer, finally, bilderna från början av veckan då fina Felle var ute i min stuga!
Vi hade ett par väldigt roliga dagar tillsammans, mycket skoter och bob, fotografering, kortspel, tjejsnack osv. Välbehövligt med andra ord! ♥
(alla bilder är oredigerade eftersom jag inte ides sitta och redigera alla!)

Ute och grillar marshmallows i kylan (-30 grader, Felle tjurade först ihop och ville inte gå ut, haha)

Sedan gick vi in och drack varm choklad med vispad grädde, mums fillibaaaba!

Var bara tvungen, hihi, så söt!
Tolk bakom skotern, mycket roligt!

Jag vurpade och körde rakt in i den oranga ''pinnen'' :(

Haha, Texas var lite galen för jag blandade korthögen på hans nos. Alltså, ni vet när man ''smattrar med korten'' och jag gjorde det på nosen hans, stackarn ;)
Varken uppskattat eller smart, korten flög ut överallt och han försökte käka upp dem...

Miiicket seriöst (oskärpa, råkade bli det när jag körde på självutlösare...)

Tro mig när jag säger att du är min bästa vän

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder :)

2010-01-10 | 20:25:16
URL: http://emmeliie.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Vad mysigt det där såg ut! :D

2010-01-11 | 23:42:41
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0