Avatar

Datum: 2010-01-14 | Tid: 18:51:40


På lördag går jag och vännerna Malin och Sara på bio för att se den mycket omtalade filmen Avatar!
Jag har höga förväntningar på den, och trots att vi inte ser den i 3D vilket jag egentligen vill, så tror jag att den kan vara riktigt bra!
Den har ju fått väldigt blandade recensioner, vissa säger att manuset är dåligt men att filmen är fantastiskt skapad, medan vissa tycker att handlingen är suverän men att man blir illamående av alla hastiga rörelser...
Själv läser jag knappt recensioner utan vill bilda min egen uppfattning utav filmen, men jag kunde inte låta bli att surfa runt lite grann, hehe...
Har ni sett filmen och vad tycker ni om den isåfall?

Kommentarer
Postat av: ellenor

snygg design :)



hoppas du får en bra dag!

2010-01-15 | 14:06:16
URL: http://lipsticksex.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Ja precis! Haha vore najs :) <3

2010-01-15 | 15:36:53
URL: http://theliisa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0