Zero time

Datum: 2010-02-03 | Tid: 19:54:55

Tyvärr kommer jag inte ha någon som helst möjlighet att sitta vid datorn under de närmsta dagarna då mitt schema är fullspäckat! Och då menar jag verkligen fullspäckat!
Förhoppningsvis kan jag skriva lite på fredag eftersom jag avklarat det mesta som måste göras då!
(dvs inhandlat alla födelsedagspresenter, gjort alla läxförhör, inlämningsuppgifter och prov, spelat matchen med stadslaget m.m)
Jag är ledsen att bloggen blir så lidande, men snälla, inga anonyma feg-jävla kommentarer om att jag har dålig uppdatering.
Är lite less på det, och kommer inte heller publicera dem.
Att ni inte alls är särskilt anonyma eftersom ni ger mig ert IP-nummer vilket gör det enkelt att kolla upp vilka ni är kan ni ju ha i bakhuvudet innan ni sätter fingrarna på tangenterna! :)
Så, håll nu tummarna över att jag ska ha tid och ork att klara mig igenom veckan!
Tills vidare - puss på världens mest förstående och fina läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

hur *** kollar man upp ip-adresser?! blir så förbannad på alla som lämnar fega anonyma kommentarer! Har hittat en sida, men där står de bara i vilken stad personen bor ;S tror du att du kan förklara hur man kollar upp de lite bättre? skulle verkligen behöva de :( <3

2010-02-05 | 23:28:23
URL: http://meao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0