Vårkläder

Datum: 2010-02-17 | Tid: 16:53:25

Jag vill ha vår, och det NU!
...
Alltså, ni fattar inte hur sjukt mycket jag längtar efter våren! (och sommaren med för den delen)
Våren... Då man får otaliga motiv att fota, alla dessa vårblommor som slår ut.
När man känner hur värmen sprider sig, och snön sakta drar sig undan...
När man äntligen kan ta fram skinn-och jeansjackan samt dra på sig Conversen igen.
Åh, ljuva vår, ta inte så lång tid på dig!
Medan jag ligger här hemma och drömmer mig bort till platser där man kan strosa runt i sandaler,
shorts och solbrillor dygnet runt kan jag ju publicera ett litet, och mycket slarvligt collage jag har
gjort som innehåller vårkläder!
Även fast det lär dröja ett tag innan jag kan bära dessa kläder, så kan man ju alltid sukta...

Alla bilder kommer från www.hm.com/se/
Längtar ni också efter vår och sommar, eller trivs ni bäst i vintertider? :)

Kommentarer
Postat av: Sara - bloggen om allt

fina saker :) du har bra smak :)

2010-02-17 | 19:43:08
URL: http://sarasbloggomallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0