Staden med Sara

Datum: 2010-02-22 | Tid: 16:33:41

Igår var jag som sagt på stan med Sara, och vi hade jättekul :)

Vi började våran shoppingrunda på Gina Tricot där jag skulle pröva ett par svarta stuprörsbyxor.
Problemet var bara att när jag väl hade fått på mig byxorna kunde jag verkligen inte få av mig dem!
Haha, vi höll på att garva ihjäl oss i provhytten när vi bånkade och stånkade (misstolka om ni vill) på, jag satt ner på golvet och Sara slet.
Jag fick som tur var av mig dem efter ett tag!
Problemet som gjorde att det var så svårt att få av sig dem var att själva ''larm-knappen'' hade suttit på ett så konstigt ställe att jag inte kunde få ut ena benet ur byxan.
Sara gick då och bad expiditen att ta bort larmet så att jag kunde prova dem en gång till, lite smidigare den här gången, men när hon tog bort larmet råkade det bli ett litet hål i byxan.
Hon sa då att jag fick köpa byxorna till halva priset p.g.a hålet, om jag fortfarande ville ha dem.
Det ville jag självklart, så en liten stund senare promenerade jag därifrån med de svarta stuprörsbyxorna, som jag bara pröjsat 50 spänn för!
Snacka om det var värt slitet i provhytten, hehe. ;)
Jag fyndade även en hel del annat, men jag får lägga upp bilder och visa senare, för nu när jag ser på klockan inser jag att jag måste vara ombytt och redo för träning om fem minuter. (hjälp!)
Ciao på er!

Jag och Sara, här i var sitt par ''nörd-brillor'' (som jag tyvärr aldrig köpte, ångrar mig lite nu)

Fika 
Vi råkade förresten spilla ut halva fantan över mig, vilket gav oss ännu en anledning att asgarva, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG OMG JOSSAN HUR MYCKET KOSTAR DE DÄR GLASÖGONEN?! äh jag skiter i att vänta, jag ringer dig på direkten! :D

2010-02-22 | 19:09:52
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sv: Hehe, nej jag håller med^^ Men det är lite av en tradition att titta liksom. Som Kalle Anka på julafton!:P

2010-02-22 | 19:57:58
URL: http://yonnski.blogg.se/
Postat av: Joyce

fin jacka!:)

2010-03-02 | 18:01:28
URL: http://missieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0