Sportlov

Datum: 2010-02-26 | Tid: 21:31:12

Hei!
Ledsen att det har varit lite seg uppdatering under dagen men eftersom jag har sportlov så vill jag göra så mycket annat än att bara sega vid datorn... Fast ärligt talat har jag typ bara segat vid datorn större delen av dagen. Hehe, så kan det gå!
Nu ska det dock bli ändring på segandet, morgon har jag bland annat basketmatch, (vilket passar bra eftersom det är sportlov) och jag hade faktiskt match idag också!
Den gick riktigt bra, åtminstone i början men speciellt i slutet blev vi trötta, slarvade och tappade poängmässigt.
Så vi förlorade, men jag är nöjd med min insats! :)
Och förutom matchen imorgon samt träning varje vardag hela lovet (!) har jag lite smågrejer inplanerade.
Jag ska ju då bland annat till Pullinki på onsdag samt på filmkväll på gården under torsdagskvällen, och utöver det så ska jag förmodligen hänga med kompisar, fotografera och göra saker som jag inte hinner göra i vanliga fall! (typ städa rummet, hehe)
Ska även försöka arbeta lite på mitt fotoalbum, det har jag inte gjort på länge...
Oj oj, vilket långt och random inlägg detta blev...
Cred till dig som orkade läsa.

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med lov! Mitt har precis tagit slut!

2010-02-27 | 12:31:29
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

Svar: Efter matchen kände jag mig så grymt sliten i kroppen och jag fick ont i knäna, därför avgjorde jag att det är bättre att vila så att jag kan vara fit for fight på måndag :)

2010-02-27 | 20:05:13
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0