Öppet Hus

Datum: 2010-02-18 | Tid: 16:23:11

Idag, kära vänner, kommer jag vara borta större delen av kvällen, jag ska nämligen på Öppet hus ikväll.
Måste faktiskt bege mig iväg alldeles strax om jag ska hinna komma i tid.
Så jag kommer nog inte hinna skriva så mycket idag, men jag ska försöka kompensera upp det imorgon!
Roger får även följa med, och rätt vad det är kanske jag fotar lite grann när det är uppträdanden!
Imorgon kommer jag förövrigt kanske installera min nya design, men hoppas inte på för mycket.
Jag har knappt arbetat något alls på den, och har massor med arbete kvar!
kanske var det, men ni kan ju alltid hålla tummarna ;)
Nej, nu måste jag göra mig iordning för jag ska dra strax! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej! Det är maja =) Hur är det med dig??PUSS

2010-02-19 | 17:13:24
URL: http://misscan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0