Lördagsförmiddag

Datum: 2010-02-20 | Tid: 12:03:17

- Usch och fy Josefine, klockan är 12 och du sitter fortfarande i morgonrock!
Ingen frukost i magen heller, det är ju skamligt!
Ja, så lät det nyss när jag skällde ut mig själv framför spegeln, hehe, och med all rätt för den delen!
Det är ju faktiskt lördag, underbart fint väder ute och så sitter jag inne framför datorn med morgonrufs och påsar under ögonen. Som jag sa, skamligt.
Men jag har sådana dagar också, och jag tycker faktiskt att jag förtjänar att lata mig då och då! :D
Men nu är det iallafall färdiglatat, jag ska rigga lite frukost (ägg och bacon kanske?) och sedan ut i detta vackra och absolut svinkalla väder.
Ska försöka fota lite porträttbilder till min header, men förmodligen kommer det inte gå så bra.
But I will give it a try!
Vad ska ni göra idag? ♥

Angående bilden vill jag bara säga att jag fotade den i vårt äppelträd i trädgården för bara någon dag sedan.
Tänk att vissa av äpplena fortfarande hänger kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0