Hjälp!

Datum: 2010-02-26 | Tid: 12:47:49

Snälla söta läsare, hjälp mig! När jag ska skriva inlägg så ser det jätteknäppt ut för mig, se själva på bilden här nedanför! Kolla, det finns inga ikoner att klicka på, och jag kan inte heller trycka på ENTER, alltså göra en radbrytning. Detta är jätteknäppt, och till råga på allt så står det en kod istället för en bild nu när jag skriver det här inlägget. Alltså, där jag borde se bilden jag laddat upp (här ovanför) står istället en kod som bland annat innehåller: img src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1079174/images/2010/bild-1_75939101.jpg" alt=" SNÄLLA HJÄLP MIG, jag kan ju inte skriva inlägg såhär, se hur grötigt inlägget blir! Har ni samma problem eller är det blogg.se som håller på att göra någonting, och vet ni hur länge det isåfall kommer dröja innan allt är i sin ordning igen? Btw, jag har testat att trycka på ''Ändra textredigerare'' utan resultat

Kommentarer
Postat av: AGNES

har hänt för mig med, det ända du behöver göra är att klicka på "ändra redigerare" som står med blå text i högra hörnet där du skriver själva inlägget. Det som har hänt är att du har råkat klicka på den knappen och att där du skriver inlääget har bytt till html-status eller nå sånt ;-)

2010-02-26 | 13:02:48
URL: http://aqnes.blogg.se/
Postat av: malin

sådär var det för mig när jag var i sthlm och skrev inlägg på marias dator... jätteskumt :S

2010-02-27 | 13:43:13
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0