Ära vare gud i höjden, detta har jag gjort på slöjden

Datum: 2010-02-06 | Tid: 15:38:52

Taa-daaaa!
Dessa två ringar har jag gjort själv i slöjden, en tumring och en ''vanlig'' !
Jag gillar att bära ringar, så att ha gjort ett par helt själv gör ju det hela väldigt personligt, och så är det jätteenkelt :)

Bilden är hemsk, jag vet, och min hand ser helknäpp ut, hehe.
Men tänk er själva att hålla kameran i fel hand och både ska hålla den stadigt, ställa in skärpa OCH trycka på avtryckaren samtidigt!
Jag vet, stativ och självutlösare är ju en enkel lösning på problemet, men jag ska ju alltid krångla till det lite extra ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, vilka fina ringar :) Hur breda är dem egentligen? I mm alltså :P är tumringen 10mm eller?

2010-02-06 | 17:10:12
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0