Alla Hjärtans Dag

Datum: 2010-02-14 | Tid: 18:06:30


Bilden är från arkivet på mormors dator, mormor har tagit bilden
...

Först och främst vill jag passa på att önska alla mina läsare Glad Alla Hjärtans Dag, jag hoppas att ni har mysigt och spenderar den med nära och kära :)

Själv är jag ju fortfarande kvar här i fjällen, och kommer stanna tills imorgon vilket betyder att jag är ledig även måndag. Långhelg med andra ord, whooho!
Men tyvärr är jag inte läxfri för det, både engelska- och matteboken har fått hänga med hit, och just nu sitter jag och pluggar lite grann.
Snart lämnar jag dock böckerna och datorn åt dess öde eftersom det vankas middag.
Fisk som vi fångat idag, mums!

Har inte så mycket att skriva om, tänkte bara meddela att jag lever och mår bra! ;)
Och nu när ni vet det finns det ju ingen anledning att ta eran tid mer, så ... HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: :D

det låter jättebra :D hoppas uppdateringen blir bättre också, det är kul att läsa din blogg<'3

2010-02-16 | 08:05:11
Postat av: :D

det låter jättebra :D hoppas uppdateringen blir bättre också, det är kul att läsa din blogg<'3

2010-02-16 | 08:05:19
Postat av: johannas fotoblogg

väldigt härlig bild måste jag säga!

2010-02-19 | 10:24:21
URL: http://mixband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0