Nya jeans

Datum: 2010-12-28 | Tid: 17:03:53



Jeansen jag köpte igår. De kommer från Gina Tricot, 199;-

Goddagens! Jag sitter just nu i Piteå och bloggar, är som sagt här och hälsar på hos mormor och morfar. Vi (jag och min syster) anlände hit tjugo över ett, och under eftermiddagen har vi strosat runt på stan. Fick med mig två fina tröjor och en ring hem, kan visa dem imorgon!

Nu ska jag förbereda ett par inlägg som kommer upp under kvällen och morgondagen, och sedan blir det middag. Palt verkar stå på menyn, mums!


Kommentarer
Postat av: alexandra | foto

Snygga, tror jag ska kolla efter ett par sånna jag med! (:

2010-12-28 | 17:46:22
URL: http://alexandrasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0