Min julafton i bilder

Datum: 2010-12-25 | Tid: 17:27:00

Ja, som ni undrar över schack-bilden så kan jag berätta att jag och Johanna spelade det en hel del som tidsfördriv mellan julmaten och Kalle Anka. Mycket roligare att spela på en iPad än ''irl'', det finns nämligen en ångra-knapp på iPaden. (tro mig, den behövs!)
Haha, jag hade iallafall en superfin julafton med god mat, trevligt sällskap och underbara julklappar! Förresten, är det bara jag som tycker att det nästan är roligare att ge bort julklappar än att få själv? Jag kan visa vad jag gav till nära och kära lite senare ikväll... Är väldigt nöjd med dem! (presenterna alltså)
Nu ska jag och pappa kolla på Baksmällan, han fick den filmen igår ;)

Kommentarer
Postat av: tilde

galet fint med röda läppar!

2010-12-25 | 18:39:26
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: moath

vad fin du är!

2010-12-25 | 23:35:49
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0