Fina Spanienbilder

Datum: 2010-12-02 | Tid: 19:58:00

Har nästan lite dåligt samvete över att jag inte visat er fler Spanien-bilder! Jag fotade ju trots allt väldigt mycket under resan. Har bara inte riktigt tagit mig tid och tittat igenom alla bilder ordentligt! Men här har ni iallafall tre stycken som jag gillar väldigt mycket.
Den första har ni kanske sett en liknande bild utav (ungefär samma motiv) här, den andra är över en otroligt vacker soluppgång en morgon, jag fotade den i pyjamas på altanen. Och den sista är från en strandpromenad vi tog, jag gillar känslan i den bilden.
Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på ett avsnitt av Robinson, sedan blir det sträckläsning i Harry Potter och Dödsrekilerna tills jag somnar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder :)

2010-12-02 | 20:15:38
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Elin Samrell

Väldigt fina bilder!

2010-12-03 | 11:05:49
URL: http://blueebarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0