Års-resumé?

Datum: 2010-12-29 | Tid: 12:00:00



Jag har funderat på att göra en ''års-resumé'', något som verkar vara väldigt populärt bland bloggarna. Medan jag satt och plockade ihop bilder ur arkivet tilll denna års-resumé kom jag på mig själv med att endast ta ut bilder på mig och mina vänner vid roliga tillfällen. Fick då ett plötsligt sug att göra något riktigt kul med bilderna, första tanken som slog mig var ett fotoalbum men sedan tänkte jag att så fina bilder inte borde vara gömda i en bok. Nej, jag ska istället göra en stor och fin tavla med bilder som sedan ska få pryda väggen ovanför sängen i mitt rum. Jag är säker på att det kommer bli en fantastiskt bra tavla med roliga och betydelsefulla minnen ♥

Års-resumén får vi se hur det blir med, om jag känner att jag har tid, ork och lust kanske jag sätter ihop något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0