A good day

Datum: 2010-12-06 | Tid: 20:41:45

Idag har varit en riktigt bra dag! Den startade med en härlig sovmorgon och skjuts till skolan, och efter det har det bara rullat på!
Gjorde ett prov som gick rätt bra, fick tillbaka resultatet på ett annat som jag är väldigt nöjd med! När jag kom hem från skolan fikade jag lite lussebullar (hihi) och tog en riktigt skön powernap innan jag for till träningen. Väl där var det väl lite sämre, kände av halsen så fort jag blev anfådd så jag tog det lite lugnt - vill ju inte förvärra det inför helgen då det är regionsläger! Taggar inför det, är säker på att det kommer bli jättekul! :D
Nu blir det bara en lugn och mysig kväll, ska läsa lite franska och sedan blir det min älskade Harry Potter! Pussar!

Kommentarer
Postat av: felicia

lägg upp outfit lite oftare ? hade vart kul :)

2010-12-07 | 20:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0