Umeå

Datum: 2010-08-07 | Tid: 11:05:41

Jag har skrivit lite kort i något inlägg att jag ska fara till Umeå, och nu tänkte jag berätta lite närmare om det!
Min grymma kompis Annastina och jag har tänkt fara ner till Umeå under några dagar, bara vara där och shoppa, sola, äta blå mjukglass, och ha det gött!
Kommer bli hur grymt som helst, det är jag säker på! Vi tar tåget ner på måndag/tisdag nu till veckan och sedan är det väl vädret som får avgöra när vi far hem ;) Nä, men vi lär stanna ett par nätter iallafall.
Jag taggar som sjutton, det kommer bli hur kul som helst! :D
Fina Annastina med två olika redigeringar. Ser ni mig i bilden? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool bild! :D

2010-08-07 | 18:07:54
Postat av: annastina

kul kväll vi hade och ännu roligare kommer vi få i ume!!!!!!!!1 :)

2010-08-08 | 12:32:34
Postat av: Adina

Den svartvita var grymt cool! :)

2010-08-08 | 19:07:47
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0