Från topp till tå

Datum: 2010-08-02 | Tid: 21:42:37

Idag har jag på mig:
- Örhängen, JC
- Armband, Ur&Penn
- Pappas T-shirt, ?
- Jeans, Gina Tricot
- Väska, Monkey

Sitter i soffan och slötittar på tv och hade tänkt blogga lite grann! Har varit ute i stugan större delen av dagen, himla skönt har det varit. Har bara tagit det lugnt, läst, solat o.s.v. En riktig slappardag med andra ord!
Imorgon har min lillasyster kalas så jag lär väl agera lekledare, hitta på lite tävlingar och så.
Det brukar vara rätt kul, man kan typ stoppa fram en hink och säga åt ungarna att fylla den med vatten och dom gör det - jätteförtjusta ;)
Innan kalaset ska jag ut och springa också, måste ju hålla igång konditionen när jag missar träningarna... Och just det - så ska jag ju till Umeå också!
Inte imorgon dock, utan nästa vecka tillsammans med Annastina. Fy sjutton vad grymt det kommer bli, jag taggar till tuuusen :D

Kommentarer
Postat av: annastina

Phett snygga kläder! ;)

Jå jag taggar också inför umeå :D<3

2010-08-02 | 22:30:28
Postat av: FOTO AV KAJSA

Härlig klädsel ^^

2010-08-03 | 17:36:33
URL: http://fotoavkajsa.blogg.se/
Postat av: Lisa r

vad ska ni göra i umeå ? :D

2010-08-03 | 22:36:10
Postat av: Anonym

vi borde inte,vi MÅSTE träffas snart!!



har tänkt jätte mke på dig..och allt vi gjorde sommarn 09! :( <3

2010-08-04 | 20:05:17
URL: http://emelieieie.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Himla snygga jeans, hörredu o.o <3

2010-08-05 | 14:39:15
URL: http://netansmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0