Vinnare av fototävling!

Datum: 2010-04-06 | Tid: 19:44:25

Nu hade jag tänkt presentera vinnaren utav min fototävling där temat var påsk!
Jag har fått in flera väldigt fina bidrag, så det var lite knepigt att välja ut en vinnare men det var ändå en bild som jag fastnat lite extra för, inte minst de fina färgerna, och den bilden är...
Voilà!
Det är Maja Larsson som har fotat den här bilden, och eftersom jag tycker att hon har fångat de typiska påskfärgerna på bild (samt att motivet liknar ett modernt påskris ^^) så förtjänar hon att vinna!
Anledningen till att jag inte presenterat vinnaren tidigare var att Maja inte skrivit någon bloggadress i sitt mail, men nu har jag fått veta att hon ej har en blogg, så hon kan alltså inte få någon länkning.
Hennes bild kommer iaf att få bo i min meny ett tag här framöver, plus att jag skickar en biobiljett till dig!
(jag mailar dig Maja så att jag kan få din adress m.m)
Stort grattis till dig, hoppas du blev glad över vinsten :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack så jättejättemycket! Vad glad jag blir :D

2010-04-07 | 08:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0