upptagen...

Datum: 2010-04-13 | Tid: 19:31:37


Ja, som ni ser så är jag a busy girl för tillfället!
Har massor på G, bland annat har jag träning varje vardag denna vecka - helt sant!
Det tar lite på krafterna, och dessutom har jag skolDM under hela dagen imorgon och om vi går vidare även under torsdagen. (och på torsdagen har jag förövrigt både träning och match)
Och därmed blir även bloggen lidande, men jag satsar på skola och basket just nu och då får bloggen helt enkelt vänta!
Jag vill inte heller slänga in tråkiga inlägg varje dag bara för att uppdatera, det känns så trist...
Alltså har jag nu förberett er på att uppdateringen kommer vara ganska kass den här veckan!
Nu ska jag ta en långpromenad med hunden, det ska bli skööönt. Och efter det ska jag bädda ner mig i sängen med ett glasspaket och läxböckerna, och försöka somna i rimlig tid eftersom jag ska upp före f*n imorgon.
Vi hörs, ha det jättebra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0