Katten

Datum: 2010-04-08 | Tid: 15:54:38

Har fått lite önskemål, nämligen fler bilder på min katt! Så här har ni en bild, inte den bästa med det är faktiskt väldigt svårt att fota katter, de är ju inte alltid så samarbetsvilliga...
Och att min kissemisse Iris är nästintill helsvart gör inte saken lättare eftersom jag måste fota henne i profil för att få fram lite kontur och kontrast.
Jaja, här har ni ju en bild iallafall! ;)
Denna dag har varit en slappar/städar/pysslar-dag. Jag har promenerat runt i pyjamas
(har fortfarande på mig den) hela dagen, otroligt skönt!
Städat på mitt rum, toaletten, plockat ur diskmaskinen m.m
Det kan låta tråkigt, men sådant måste ju också göras!
Ikväll ska jag och mamma pyssla lite i mitt rum, hänga upp fotografier och så. Ska bland annat göra något coolt med dessa bilder...!
Ni får vänta och se på resultatet som kommer om ett par dagar...

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg snygg snygg söt söt söt i headern! <3 Kram!

2010-04-09 | 14:35:11
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0