Jag lever och mår bra

Datum: 2010-04-17 | Tid: 19:24:00

Ja, jag lever!
Kom hem från sjukhuset igår men var rätt sliten och trött p.g.a medicinen så jag ides inte blogga...
Jag har inte särskilt stor ork eller lust att skriva nu heller, men känner ändå att jag borde uppdatera och berätta att jag mår finfint! Armen känner jag inte av så mycket och har fått en god natts sömn så jag är på bra humör! Försöker att se saker och ting från den positiva sidan trots att jag deppar sönder för att jag inte kan spela basket på flera månader och missar tre stora cuper, DM, Bravo (SM) och Vårdunken.
Dagen har spenderats med Sara, vi har tagit en sväng på stan, ätit kinamat och kikat på film.
Det blir inga bilder från dagen eftersom jag har stora problem att fota med en hand, men jag kan ju bjussa på en bild med mitt tjusiga gips.
snart kommer det nog vara prytt med namnsigneringar, haha ;)
Hade tänkt göra ett inlägg om själva olyckan, operationen m.m eftersom många verkar vara nyfikna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dej som missar så mycket basket ;//

2010-04-18 | 10:43:07
Postat av: Cajsa

Haha ja och nu ligger den i min mage. :D allt bra idag?

2010-04-18 | 15:20:37
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fin blogg du har :D

2010-04-18 | 16:41:39
URL: http://hurbrasomhest.blogg.se/
Postat av: Malin

Men oj.. stackare!! ja nu får du allt berätta va som hänt.

2010-04-18 | 17:53:45
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0