Helt sjukt bra

Datum: 2010-04-10 | Tid: 19:25:14

Hade tänkt skriva en lång och känslosam text här, något lite passande och vackert, men efter ett par misslyckade försök beslutade jag mig för att det inte behövs.
Att jag mår bra och är så jävla lycklig behöver jag faktiskt inte bevisa för världen!
Jag behöver inte skriva ett inlägg där jag använder orden: fantastiskt, underbart, utomordentligt eller lyckligt otaliga gånger bara för att få folk att fatta.
Det behövs inte. Jag kan nöja mig med att säga att - damn, vad jag är glad idag!
Att vädret är vackert, snön smälter, jag har världens bästa vän, du är så fin att jag tappar andan, musiken pulserar, det är bra filmer på tv ikväll, - det är bra nog.
Helt sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: Det vet jag inte riktigt :D

2010-04-10 | 19:54:50
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0