Bildlöst inlägg

Datum: 2010-04-12 | Tid: 20:23:42

Tjosan!
Har lite bildbrist för tillfället och då känns det trist att blogga, det är sällan kul att läsa bildlösa inlägg.
Särskilt om de saknar handling (som detta inlägg gör, hehe)
Dagen har iallafall varit rätt bra! Den började kanon med sovmorgon och en cykeltur till skolan!
Vilka vårkänslor man fick, looooove it! 
Ett litet nederlag var dock att en kompis inte får byta till min klass, så jäkla trist eftersom jag verkligen sett fram emot att hon skulle börja... Jaja, vi kan ju inte rå för att våra rektorer är lite knasiga!
Nu ska jag vara social på msn och läsa lite i min Frida-tidning, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: härligt :D jodå allt funkar förutom att jag är sjuk :(



Du skulle vara jättegullig om du röstade på mig en outfit tävling hos Sofia. När tävlingen är klar länkar jag alla som har röstat på mig på min blogg! Skriv bara att du röstar på Isabelle, känn inget tvång om du inte tycker om min klädstil men det skulle vara hur snällt som helst! http://dho.blogg.se/2010/april/outfit-tavling-1.html#comment gå in på länken och rösta på mig, Isabelle.

Förlåt om du inte vill ha sånt här, det är bara att radera kommentaren. Puss!

2010-04-12 | 20:27:28
URL: http://isabellelinneahalvarsson.blogg.se/
Postat av: johannas fotoblogg

tack så mycket! jag har köpt den på HM faktiskt, men fick leta som en tok efter den. fick tag på den (antagligen) sista i göteborg haha.

2010-04-13 | 12:21:15
URL: http://mixband.blogg.se/
Postat av: felicia

Naw <3 Jag hatar våra rektorer :O dom är så störda ! men jag ska då slå näven i bordet! Jag respekterar inte att gå i en klass där jag blir mobbad,utfryst, får kränkande kommentarer och hör av allt och alla att folk snackar skit om mig när dom oxå gör det. Du ska få se att det ordnar sig, jag ska börja i din klass !!!!<3

2010-04-13 | 16:46:50
URL: http://feliciouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0