Sneakpeak

Datum: 2009-09-15 | Tid: 16:26:27

Jag vet att det har varit ett otroligt tjat om min bloggdesign på den senaste tiden - men förhoppningsvis kommer det upphöra nu!
Jag har nämligen under ett par dagars tid knåpat ihop en bloggdesign (lite lögn, jag har faktiskt utgått från en färdig design men gjort om den så att den blivit finare och mer personlig!)
Jag är ju hopplös när det gäller koder, photoshop och bloggdesign, så jag fuskade lite men har trots det fått ihop något som jag är riktigt nöjd med!
Den nya designen kommer vara öppen, luftig, stilren och i dova, mjuka färger som gör att bilderna jag publicerar framstår desto bättre. Nyfiken? Kika in på bloggen ikväll, då kommer den nya designen vara på plats.

Kommentarer
Postat av: Amanda

spännande!!

2009-09-15 | 16:35:59
Postat av: Angelica

sre bra ut! :) Jag måste då fråga hur man får det där "skrivet: och publicerat i:"? ;)

2009-09-15 | 17:40:43
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0