Myspys på rummet

Datum: 2009-09-05 | Tid: 17:46:53

Just nu ligger jag och myser på rummet med min (familjens) laptop på magen, bra musik i öronen och en godispåse och en tidning som väntar på mig... Iklädd en mjukisdress är jag också, och en mysig sådan!
Tack snälla mamma för att du köpte den till mig! ♥

Meningen var ju att jag skulle fara in till stan idag, men efter att ha varit ute och sålt jultidningar så var jag så trött att jag helt enkelt inte orkade det utan somnade och sov två timmar i sträck. När jag vaknade hade mamma redan varit på stan! Lite trist att jag inte fick se Annastina dansa, men det kommer ju fler tillfällen :)
Här hemma blir jag iallafall ompysslad, mamma har köpt tidningar, glass, godis och en massa annat till mig för att jag är sjuk, hehe, jag blir riktigt bortskämd. Kanske blir det lite plåster på såren också, eftersom jag missade första Stars-träningen idag. Snyft!

För att hoppa från ett ämne till ett annat, jag skrev ju tidigare att jag sålde jultidningar för att kunna få en iPod - och guess what - jag har redan sålt så mycket att jag kommit upp till den i premier.
Ärligt talat, jag har bara sålt i två dagar, jag har sammanlagt gått till fem personer och dom har tillsammans köpt för 3000 spänn! Snacka om att jag har haft tur, men så var jag den första att sälja i kvarteret.
Jag har inte ens sålt till mamma och pappa, och släkten ännu, så jag har ännu mer pengar att vänta. Hihi, det är en glad Josefine som skriver just nu! ♥
Min fina mjukdress. Tyvärr fanns den bara i två färger i min storlek - rosa eller svart - och eftersom jag inte vill hamna i samma ''fjortisdrama'' angående rosa mjukisdressar, så blev det svart!
Nu ska jag läsa Vecko-revyn, puss på er!

Kommentarer
Postat av: lisa

Vilka tidning/tidningar säljer du från ?:) Om du säljer från jultidnings förlaget så vill mamma köpa :)

2009-09-05 | 18:36:27
URL: http://liiisar.blogg.se/
Postat av: Emma

hur gör man om man vill sälja jultidningar, och det är väl inte för sent nu att sälja hoppas jag?

Tack fär svar

/Emma

2009-09-09 | 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0